«جلوه هایی از سینمای کوتاه» برنامه آبانماه کانون فیلم

همانگونه که در نوشته های پیشینم اشاره کردم،کانون فیلم در نظر داشت از مهرماه پخش و بحث در مورد سینما را با جدیت بیشتر و با انتخاب آثار از بین سبک های متفاوت و یا سینماگران متفاوت دنبال کند. البته این امر احتمالن به دلیل تداخل با جشنواره بیست و نهم فیلم کوتاه به تعویق افتاد. این هفته هم که جلسه ای تشکیل نشد و هفته آینده،آخرین پنجشنبه ماه مهر نیز احتمالن اثری متفرقه به نمایش در خواهد آمد تا به استقبال برنامه های مدون تری از سوی کانون فیلم برویم. کانون فیلم در اقدامی شایسته تحسین برنامه های یکماهه خود برای آبانماه را با موضوع «جلوه هایی از سینمای کوتاه» از طریق پیام کوتاه به اطلاع اعضاء رسانید که به شرح ذیل می باشد:

     پنجشنبه 1391/8/4 مروری بر سینمای کوتاه هلند

     پنجشنبه 1391/8/11 نگاهی به آثار محمود شهبازی

     پنجشنبه 1391/8/18 نگاهی به آثار مهرداد اسکویی

     پنجشنبه 1391/8/25 مروری بر تولیدات سینمای آزاد ایران

معتقدم این برنامه ریزی انجام شده می تواند در پیشبرد اهداف کانون و در نهایت رشد سینمای استان،اقدامی مفیده به فایده باشد؛چرا که مشخص بودن برنامه از پیش تعیین شده در پایان هر دوره می تواند جمع بندی کامل تری از وضعیت را به دست دهد،هرچند برای حصول نتیجه مطلوب استمرار این برنامه ها شرطی اساسی است.


پ.ن: برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران 16مهرماه طی مراسمی در تالار وحدت تهران معرفی شدند.برای اطلاع از برگزیدگان هر بخش به این آدرس مراجعه کنید.

  

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان ن جمعه 21 مهر 1391 ساعت 18:57

مم نون ادریس جان

خواهش می شود قربان

جغد بندری یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 14:08 http://joghd11.blogsky.com/

سپاس بابت بروز نگه داشتن وبلاگ "آبی - صورتی"
وبلاگ شما در لیست دوستان "جغد بندری" قرار گرفت

باعث افتخار است دوست گرامی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد