استقبال فراوان از «مثل آب...» در تئاتر فجر

 

نمایش «مثل آب برای شکلات» بندرعباس به طراحی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که روز گذشته سه شنبه در تالار چهارسو تئاتر شهر اجراشد،با استقبال فراوان تماشاگران مواجه شد.

این نمایش که براساس رمان لورا اسکوئیل(نویسنده امریکای جنوبی) است با بازی رویا نونهالی و در یک فضای متفاوت آشپزخانه ای اجرا شد و با استقبال مخاطبان مواجه شد. استقبال از این اجرا توسط مخاطب به ویژه دراجرای دوم (ساعت 30/20) به گونه ای بود که به دلیل ازدحام ،با 20 دقیقه تأخیر به صحنه رفت و تماشاگران  تا جلوی صحنه اجرا،  دوساعت بر روی زمین به تماشای آن نشستند.

خسرو حکیم رابط ،قطب الدین صادقی ،گلاب آدینه ، مسعود رایگان، سعید کشن فلاح (دبیر جشنواره )حسین پارسایی ،مجید سرسنگی، سعید اسدی ،روزبه حسینی ، فرهاد تجویدی و ... به همراه تعدادی از مهمانان خارجی و منتقدان و اهالی مطبوعات از جمله هنرمندان و مدیران تئاتری بودند از اجراهای این نمایش در روز گذشته دیدن کردند.

در اجرای جدید نمایش «مثل آب برای شکلات»،علاوه بررویا نونهالی که به عنوان مهمان، بازیگر گروه تئاتر «تی توک» بندرعباس شده، محمد سایبانی،مریم نحوی،الهام اسکندری،ماندانا لیاقت،فاطمه جعفری،یاشارمحسنی،امیر علی سی سی پور،معصومه آقا بیگلو،علیرضا سرحدی بازی کردند وبهرنگ عباس پورآهنگساز این نمایش بود که در کنار حسین اصیلی به عنوان خواننده وچند نوازنده دیگر، موسیقی زنده ومتفاوتی با تلفیق موسیقی گیتار اسپانیایی ، کوبه ای های جنوب ایران و آمریکای جنوبی را با خوانش ترانه های فلکلور از زبان محلی  بندرعباس  را اجرا کردند. همچنین پیمان بخشی ومسعود میرزایی طراحی نور این اجرا را به عهده داشتند.

این نمایش در فضایی مبتنی بر رئالیست جادویی وبر اساس تلفیق دو فرهنگ؛ جنوب ایران وآمریکای لاتین اجرا شد و با مرکزیت قراردادن آشپزخانه و آشپزی،این فضا به گونه ای طراحی شده بود که تا تمام حس‌های تماشاگرهمچون حس بویایی و چشایی همراه با حس شنوایی و دیداری به کارگرفته شود.

«مثل آب برای شکلات» که چندی پیش در بندرعباس  اجرای عمومی شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت ، قرار است بزودی در تهران نیز برای عموم به صحنه برود./ منـــبع

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دربه چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 19:46

بازهم تبریک وتبریک به بروبچه های تی تووک
وخسته نباشیدی جانانه به آفای پشتکوهی عزیز
مایه ی فخر ومباهات هرمزگانید عزیزان

بهشب پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 11:25 http://behshab.blogsky.com/

ممنون برادر

سید ذبیح موسوی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 13:42 http://kghar.blogsky.com

یاد تی توک که می افتم به هرمزدگانی بودنم افتخار می کنم.
سرزمین ادمکهای مقوایی در کغار نامه

ساقی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 18:42

بسیار خرسند شدم ازاینکه فرهنگ تئاتر بینی انقد خوب داره جا میفته تو استانمون.
کاش منم اونجا بودم و هربار پیگیر برنامه های تئاترتون میشدم.
با آرزوی پیروزی در تمام اجراها. خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد