بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

گروه تئاتر ققنوس بندر لنگه به ارمنستان می رود./ایران تئاتر


آلبرت بیگجانیان، عضو هیئت برگزار کننده جشنواره تئاتر "هایفست"، از اجرای پنج اثر نمایشی ایرانی در یازدهمین دوره این جشنواره خبر داد.

بیگجانیان در گفت و گو با سایت ایران تئاتر اظهار کرد: جشنواره تئاتر "هایفست"، یکی از معتبرترین جشنواره های تئاتر ارمنستان است که طی پنج سال گذشته علاوه بر ایجاد بخش تئاتر ایران، پذیرای 37 گروه تئاتری شده که امسال نیز پنج اثر از سوی چهار گروه نمایش ایرانی آماده اجرا در این جشنواره شده است.
وی در ادامه افزود: نمایش های "جای پای خالی" و " من خدا را دوست دارم" به کارگردانی امین سالاری از بندر لنگه، " آنگاه آن نگاه" به کارگردانی امیر آسانی، "سپید برفی و هفت کوتوله" به کارگردانی نصیر ملکی جو و نمایش "به خاطر تو لعنتی" به کارگردانی ملودی آرام نیا آثاری اند که در بخش تئاتر یازدهمین جشنواره تئاتر "هایفست" اجرا می شوند.
بیگجانیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه ماسک و کارگاه آموزشی با حضور عاطفه جعفری و سمیه فراهانی به عنوان دیگر برنامه بخش تئاتر ایران در این جشنواره، اذعان کرد: یازدهمین جشنواره تئاتر "هایفست" مراسم افتتاحیه خود را با اجرای یک اثر نمایشی از انگلستان برگزار می کند و در مراسم اختتامیه این جشنواره نیز یک اثر نمایشی از ایتالیا اجرا می شود.
یازدهمین جشنواره تئاتر "هایفست" با حضور گروه های نمایشی از کشورهای ژاپن، آرژانتین، روسیه، گرجستان، لیتوانی، لتونی، ارمنستان و ایران و از 1تا 12 اکتبر، مطابق با 9 تا 20 مهرماه، برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد