اکران عمومی «گفتگوی منتشر نشده‌ی ژاله»

در حالی‌که تنها چند روز دیگر و فقط به اندازه انگشتان دو دست تا اتمام دومین ماه سال باقی نمانده است،متأسفانه هیچ‌گونه خبر و اطلاع رسانی‌ای درباره نحوه برگزاری و نمایش آثار راه یافته از سوی برگزار کنندگان جشنواره عکس و فیلم اردی بهشت-که مهمترین اتفاق سینمایی استان در زمینه فیلم کوتاه است-منتشر نمی‌گردد.و این سکوت رسانه‌ای قطعن به شایعات و شائبه‌های موجود پیرامون عدم برگزاری یا برگزاری جشنواره هشتم در شهرهایی غیر از مرکز استان دامن خواهد زد.

اما در این وانفسای رو به زوالِ سینما،قرار است برای اولین بار در کشور یک فیلم کوتاه با بلیط فروشی به نمایش عمومی درآید؛آن هم نه در پایتخت و دیگر شهرهای بزرگ و مطرح که در همین شهر خودمان،بندرعباس.

پنچشنبه و جمعه همین هفته (26و27 اردیبهشت ماه 1392) برای اولین بار در کشور،فیلم کوتاه «گفتگوی منتشر نشده‌ی ژاله» در دو سئانس 19:00 و 20:30 در سینما کانون به روی پرده می‌رود.علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط از نیم ساعت قبل از شروع هر سئانس،در محل اکران به آدرس:بندرعباس،خیابان آیت‌الله غفاری،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان حضور بهم رسانند.


پ.ن: «گفتگوی منتشر نشده‌ی ژاله» به کارگردانی مرتضا نیک‌نهاد پر تماشاگرترین فیلم جشنواره هفتم اردی بهشت بوده و تا کنون در خانه هنرمندان،سینما تک موزه هنرهای معاصر و فرهنگسرای رسانه تهران نمایش داده شده است و عنوان‌هایی را نیز کسب نموده است.

سومین دوره کارگاه آموزشی گروه تی تووک


گروه تئاتر تی تووک جهت جذب نیروی تازه از علاقمندان به هنر بازیگری و تئاتر هنرجو می‌پذیرد. این دوره در دو مرحله برگزار می‌شود:
- مرحله نخست از 20 خردادماه 1392 آغاز می‌شود و به مدت 2 ماه طول خواهد کشید.
- در مرحله دوم با حضور هنرجویان این دوره یک اثر نمایشی به صورت کارگاهی تولید و اجرا خواهد شد.
متقاضیان جهت نام نویسی در این دوره می‌توانند رأس ساعت شش عصر روز چهارشنبه اول خردادماه 1392 با به‌همراه داشتن دو قطعه عکس و تصویر کارت ملی در کارگاه تئاتر تی تووک واقع در ضلع شمالی پارک شهید دباغیان بندرعباس حضور به هم رسانند.
جهت آگاهی بیشتر با شماره 09130977236 تماس حاصل فرمایید.

همه دعوتید،تشریف بیاورید

عکس: روح‌اله بلوچی


مراسم اهدای جوایز و افتتاحیه اولین جشنواره‌ی ملّی عکس خلیج‌فارس


از ۸ تا ۱۵ اردی‌بهشت ۹۲


بندرعباس / فرهنگ‌سرای طوبی / نگارخانه‌ی گرمساری


مراسم اهدای جوایز و افتتاحیه نمایشگاه: یکشنبه ۸ اردی‌بهشت / ساعت ۱۹ (به همراه مراسم سنتی رزیف)

منبع: (+)