سلام

بنام آنکه جان سامان از او یافت

مدتی بود که سودای شروع وبلاگ نویسی را در سر داشتم اما تصمیم نداشتم به این زودی شروعش کنم! اتفاقاتی پشت سر هم در دنیای واقعی رخ داد که موجب سرعت بخشیدن به ورودم به دنیای مجازی گردید.البته که به لطف شبکه های اجتماعی و دوستان وبلاگ نویسی که تقریبا هر روز به وبلاگ هایشان سر می زنم با دنیای مجازی چندان بی گانه نیستم.

حدود یکسال و اندی قبل بود که بواسطه همین شبکه های اجتماعی با چند وبلاگ خوب آشنا شدم و از آن به بعد سر زدن به این وبلاگ ها جزیی از کارهای روزمره ام به حساب آمد.

باید بگویم از آنجاییکه ادعای دوستداری و علاقه مندی به فرهنگ و هنر دارم طبیعتا بیشترین پست هایم نیز در این راستا خواهند بود.البته چون خودم به شخصه مطالعه،پژوهش و یادگیری مطالب و موضوعات جدید را دیر شروع کرده ام در ابتدا سعی ام بر این خواهد بود که از کتاب هایی که خوانده ام و خوشم آمده کمک بگیرم و مطالبی را به اینجا منتقل کنم تا هم تمرینی باشد برای خودم و هم از نظرات دوستانی که احیانا به خواندن مطالبم مشغول می شوند آگاه شوم و درک خودم را به نسبت درک ایشان بسنجم.

در اینجا باید تشکر کنم از دوستان خوبی که در این مدت در خانه های مجازیشان میزبانم بودند و نظرات مرا تحمل میکنند.دیدگاه ها و قلم های متفاوت-و گاه متضاد نسبت به هم-ایشان نقش بزرگی در تصمیم من داشتند و جرقه ای بودند برای دست به قلم شدنم.ممنونم از شما دوستان عزیز:

 مهندس منصوری http://mmansouri.com

شهاب http://leee.us

بهروز http://behshab.blogsky.com

صدی http://www.sedii.com

سالم و شاد باشید...

نظرات 5 + ارسال نظر
صدای سکوت چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:54 http://biabane.blogfa.com

سلام.خوش اومدی به این جامعه آفرین آفرین

لی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 23:34 http://www.leee.us

سلام
اول از همه تبریک
و بعد هم انشاالله مستدام و همیشه لبریز از مطالب مختلف باشه وبلاگت
:)

سلام
اول از همه ممنون که بهم سر زدی
دوم سپاس بابت تبریکت
و بعد امیدوارم :)

مانـالی پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 23:09 http://daarchin.blogsky.com/

سلام
مبارکه.دنبال می کنم

سلام
ممنونم از لطفت

54 شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 21:51 http://freecomment.rzb.ir

سلام سرویس نظر دهی انبوه به وبلاگ های بلاگفا راه اندازی شد کاملا رایگان و انلاین منتظرتون هستیم

سیستم تبادل بنر نوین بنر دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 13:43 http://www.novinbanner.com

سیستم تبادل بنر رایگان || با بایش از 1500 کاربر و 1320 بنر فعال در سیستم: شما اگر سایت یا وبلاگ دارید و می خواهید بازدید سایت شما افزایش یابد می توانید ابتدا وارد سایت نوین بنر (www.novinbanner.com) شده و در سیستم عضو شوید سپس در قسمت ایجاد گروه بنر جدید ،بنر خود را در دو سایز 120*240 و 468*60 ثبت کنید و بعد از درج بنر خود در سیستم کد بنر را در قالب سایت خود قرار داده و بنر شما در سیستم نوین بنر در بیش از 1500 سایت دیگر با توجه به امتیاز به نمایش در می آید و آمار بازدید سایت شما به صورت قابل توجهی افزایش می آید --------------------------------------------- 1- . روش کار سیستم بر اساس نمایش و امتیاز دهی می باشد بدین صورت که در قبال نمایش یک بنر در سایت شما یک بار بنر شما در سایت های دیگر نمایش داده میشود.و امتیاز نیز به همین شکل هست که به ازای هر امتیازی که به دست می آورید به مقدار همان امتیاز بنر شما در سایت ها نمایش داده میشود. 2 . برای کسب امتیاز حتما باید کد گروه بنری در سایت شما قرار گرفته شود . 3 . تایید بنر و تمام گزارشات توسط ایمیل به شما گزارش داده می شود ، ایمیلی که هنگام ثبت نام وارد میکنید را صحیح وارد کنید . 4 . سیستم مجهز به سیستم ثبت آی پی میباشد تا از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری کند. - 5. لطفا بنرهای خود را در سایزهای استاندارد سیستم تهیه و آپلود کنید و سعی کنید حجم بنرهایتان از 60 کیلوبایت بیشتر نشود. 6- 1000 امتیاز رایگان = 1000 بازدید رایگان برای عضویت در سایت که در ابتدا امارتان چندین برابر شود هدیه سایت نوین بنر به شما وبمستر های عزیز 7- تیم نوین بنر برای کاربرانی که تا تاریخ 1/7/91 در سیستم تبادل بنر نوین بنر عضو شوند به قید قرعه 3 دامین رایگان به آنها تعلق خواهد گرفت و لیست افراد به همراه ادرس سایت و ادرس ایمیلشان در قسمت اخبار سیستم نمایش داده خواهد شد 8- برای راحتی و کار با سیستم نوین بنر قبل از هر کاری آموزش سیستم را که در صفحه اول می باشد را حتما بخوانید تا در ثبت بنر و پنل کاربری خود مشکلی نداشته باشید لطفا فایل آموزش سیستم (لینک زیر) را دانلود فرمایید http://www.novinbanner.com/help.zip 9- سیستم نوین بنر از جدیدترین فناوری روز دنیا اجاکس استفاده کرده تا محیطی امن برای کاربران عزیز فراهم سازد ------------ برای عضویت در سایت نوین بنر به لینک زیر یا وب سایت ما مراجعه فرمایید www.novinbanner.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد