...

خب.بالاخره وبلاگ دار شدم ولی هنوز راه زیادی پیش رومه تا بشم یه وبلاگ نویس!

نمی خواستم تو این مقطع شروع کنم چون چند وقته اصلا تو حس نوشتن نیستم ولی حالا که شروع شده پس ادامه ش میدم...


امروز اختتامیه نمایشگاه عکس های شهاب آبروشن در نگارخانه کورش گرمساری فرهنگسرای طوبی برگزار می شه. نمایشگاهی که به قول خودش عطسه هایی از یک تلفن همراهند. سی و یک قطعه عکس که همگی با دوربین موبایل ثبت شدن.کلن حس خوبی داره و حال آدم رو عوض می کنه. امروزم از اون روزاست که نیاز دارم حال عوض شه! پس یه سر دیگه به دیدنشون میرم.

نظرات 5 + ارسال نظر
... چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 18:00

سلام ادریس جان
جای بسی خوشحالیه می تونیم نوشته هاتو بدون فیلتر بخونیم .

صدای سکوت چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 20:35 http://biabane.blogfa.com

حالم عوض میشه، حرف تو که باشه....
منم کلی عکس دارم تو گوشیم.بریم نمایشگاه راه بندازیم؟شاید حالمون عوض شه

لی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 23:37 http://www.leee.us

سلام بر ادریس ،
لطف کردی اومدی و خوشحالم کردی

سلام بر شهاب عزیز،خواهش می کنم... تنها کاری بود که از دستم بر میومد...

م نیک چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 23:51

ادریس جان.تبریک بابت افتتاح پایکاه مجازی. بسیار کار درستی کردی. نوشتن آدم رو مجاب می کنه ببیشتر بخونه.درود

ممنونم مرتضا جان و کاملن باهات موافقم.درود و دوصد بدرود :-)

بهشب پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 12:55 http://behshab.blogsky.com/

جای خوشحالی است که ادریس هم وب نویس شده به امید به روز بودن.من از امروز یه مکان جدید پیدا کردم پش خوشحالم

ممنون که بهم سر زدی بهروزجان.
بسی خوشحال شدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد