کانون فیلم

اولین جلسه کانون فیلم انجمن سینمای جوان بندرعباس امروز عصر برگزار شد.

ورودم به بخش سینما بواسطه سوالاتی بود که قبل از جشنواره اردیبهشت امسال در ذهنم شکل گرفت و برای پیدا کردن پاسخ به سمت جلسات خودجوشی که چهارشنبه های هر هفته بعد از اتمام جشنواره برگزار میشد کشیده شدم.جلسات بسیار مفید و منسجمی که بنا به دلایلی خیلی زود و پس از پنج جلسه متوقف شد.پس برای پیدا کردن سوالاتی که روز به روز بیشتر میشدن عضوی از اعضای انجمن فیلم شدم هرچند هنوز بطور کل سینما دغدغه اصلی ام نیست.حداقلش این که بعد از خوشنویسی،عکاسی،موسسیقی و تئاتر قرار گرفته. البته رشته هایی رو که اسم بردم هم در عمل غیر فعالند!!

 به هرحال امروز برنامه های کانون فیلم اعلام شد.میشه بهش امیدوار بود اگر و فقط اگر جامعه فیلم استان با هم همکاری صمیمانه داشته باشن و در راه تعالی سینمای این خطه دست در دست هم تلاش کنن.هدفی که با توجه به وضعیت کنونی کمی مشکل به نظر میرسه ولی مطمئنن دور از دسترس نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 23:44

خودم هم باورم نمی شد الباقی که سهل است ! شاید برای اولین بار است که دلنوشته ها و دستنوشته های برادرم را می خوانم . به بخش دیگری از زندگی که عصر ارتباطات برایمان ساخته خوش آمدی کاکا . امیدوارم روز به روز بهتر و پخته تر شود آبی صورتی ات . دغدغه هایت را بنویس تا.....
قول میدهم وزانه سر و گوشی آب دهم تا به زندگی و گرفتاری هایش بگویم ما اینیم!

پا جای شما نهاده ایم!

لی جمعه 30 تیر 1391 ساعت 02:57 http://www.leee.us

گروهی که الان کانون فیلم رو هدایت می کنند، در گذشته هم اقدامات خوبی واسه کانون فیلم داشتند، اگر حمایت بشن و بچه ها هم حضور مستمر داشته باشن، حرکت های بزرگی اتفاق می افته.

گل جمعه 30 تیر 1391 ساعت 12:06

منم هنوز تو تعجبش موندم!!!!کاکادریس؟؟؟وبلاگ؟؟؟؟ یعنی نوبه منم مشه؟؟؟!!!
جل الخالق.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد