اعلام جدول اجرای بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی

جدول اجراهای بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان که شهرستان بستک میزبان آن می باشد به شرح ذیل اعلام شده است:

·        سه شنبه 1391/7/18

مقاومت ناپذیر کینه از کار افتاده؛نویسنده:علی نرگس نژاد؛کارگردان:مجید بشکال؛ساعت 10؛از بندرعباس

مرگ ناصری؛نویسنده:جمشید خانبان؛کارگردان:حسن سبحانی؛ساعت 16؛ از میناب

آخرین مروارید؛نویسنده:حمیدرضا آذرنگ؛کارگردان:ایوب رحیمی؛ساعت 20؛از میناب

·        چهارشنبه 1391/7/19

معشوقه من خواب است؛نویسنده:ابراهیم پشت کوهی؛کارگردان:حسین کرمی؛ساعت 10؛از بندرعباس

غلغشه در فرکانس دوخت،نویسنده:مجتبی سلیمی؛کارگردان:حسین غلامشاهی؛ساعت 16؛از میناب

من خدا را دوست دارم؛نویسنده:حسین ابراهیمی؛کارگردان:امین سالاری؛ساعت 20؛از بندرلنگه

·        پنجشنبه 1391/7/20

پیتزا گوشت؛نویسنده:سعید موحدی؛کارگردان کورش سلمانی؛ساعت 10؛از بندرعباس

فریادی در خیال؛نویسنده:جعفر موبدی؛کارگردان:علی رحیمی؛ساعت 16؛از میناب

سنگار؛نویسنده:علیرضا داوری؛کارگردان:علیرضا داوری؛ساعت 20؛از بستک

·        جمعه 1391/7/21

مراسم اختتامیه شروع از 10 صبح

 

منبع: وبلاگ گروه تئاتر آینه

نظرات 2 + ارسال نظر
بهشب چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 13:19 http://behshab.blogsky.com/

ممنون ادریس از اطلاع رسانی.اما من با رنگ که برای نوشته ها در نظر می گیری موافق نیستم.میخوای از چند تا دیگه از مخاطب هات هم مشورت کن.

مرسی بهروز از اینکه لطف میکنی و بهم سر میزنی...
در مورد رنگ باید بگم خواستم با اسم وبلاگم ست بشه! ولی قالباییی که انتخایب مب کنم زیاد راضیم نمی کنن واسه همین هی یه چیزیشون رو تغییر می دم. البته دوستان دیگه هم در مورد رنگ تذکر دادن. به نظرت فونت مطالب چطوره؟ تغییرش بدم؟؟

حسن اکبرنژاد پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 09:14 http://www.hakbarnejad.blogfa.com

من هم با رنگ موافق نیستم. در مورد فونت هم به نظرم اگه کوچکتر باشه، شیک تره.

ممنون حسن جان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد